Deflekt: Müşteri Destek Otomasyonu Aracı
Deflekt, müşteri destek e-postalarına otomatik yanıt verme işlevi sunan bir yapay zeka aracıdır. Bu araç, e-postaların destek gelen kutusuna ulaşmadan önce yanıtlanmasını sağlayarak destek ekibinin zamanını verimli bir şekilde kullanmasına olanak tanır. Kullanıcılar, kendi mevcut yapay zeka sohbet botlarını ya da Deflekt'in entegre yapay zeka botunu kullanarak e-postaları otomatik olarak yanıtlayabilirler.
Deflekt, otomatik işleme için gelen kutusu takibi, veri çıkarımı ve yanıt alma gibi özellikler sunar. Ayrıca, kullanıcıların yanıtlayamadığı durumlarda devreye girecek bir yedek senaryo ve yanlış yanıtlar için müşteri geri bildirimine olanak tanır. Kullanıcılar, e-posta akışını izlemek için bir kontrol paneli kullanabilirler ve çeşitli entegrasyonlar ile kendi yapay zeka botlarını entegre edebilirler. Farklı plan seçenekleri mevcut olup, çok dilli destek sunmaktadır.